Vyhledávání


Kontakt

Milan Nevosad


E-mail: nevosad.milan@gmail.com

Spolupráce s CK CAPRO

26.09.2014 20:03

Ahoj lidi, mám pro vás opět jednu novinku ;-)

Nově jsem začal spolupracovat s CK Capro. Poté co mě oslovili, mohu říci, že jsem byl moc mile překvapen. 

Tato cestovní kancelář pořádá cvičební víkendy v tuzemsku i v zahraniční. V zahraničí pořádají také i týdenní pobyty. Domluva prvního cičebního víkendu proběhla hladce, bez jakýchkoli problémů a velmi rychle. 

První spolupráce s CK Capro byla, zúčastnit se víkendu v Harrachově v Hotelu Sklář, spolu s dalšími lektory a instruktory. Bylo to neskutečné! Dlouho jsem nezažil tak dobrou atmosféru, vynikající spolupráci a milé „cvičenky“ ;-) Z tohoto víkendu jsem odjížděl s velmi dobrými a pozitivními pocity. Přikládám pár fotek :-)

Další víkendy jsou sjednány na celý příští rok 2015. První víkend plánujeme v polovině března, další bude během května, dále pak týden v Chorvatsku v apartmánech Lanterna a nakonec víkend opět v Harrachově v měsíci listopadu. 

Těším se neskutečně moc a doufám, že Vy také :-) Pro více informací navštivte webové stránky www.capro.cz, kde zadáte mé jméno a zobrazí se vám termíny plánovaných pobytů ;-)

 

  • Váš Milan.