Vyhledávání


Kontakt

Milan Nevosad


E-mail: nevosad.milan@gmail.com

Česká MISS 2015 galavečer

09.04.2015 08:53

I tento rok jsem se opět mohl účastnic přímého přenosu MISS 2015, tentokrát ve FORUM KARLÍN dne 28.3.2015. 

Byl to opět zážitek! Scéna byla neskutečná, organizace výborná, moderátoři velmi ale velmi vtipní a zábavní. Opět jsem potkal lidi, které jsem dlouho neviděl a jsem moc rád za to, že jsem je mohl vidět :-) Doufám, že jste si přímý přenos nenechali ujít aspoň u televizních obrazovek a na dálku jste podporovali svou "vítězku" ;-) I já jsem měl svou favoritku, ale ta se bohužel neumístila. I tak ale věřím, že si své místečko v tomto světě najde a uchytí se. Moc bych jí to přál... :-) 

Níže vkádám pár mých fotek z galavečera ;-) 

 

Váš Milan.

 

Můžete se ještě podívat na www.ceskamiss.cz/ nebo www.facebook.com/ceskamiss.cz?fref=ts ;-)