Vyhledávání


Kontakt

Milan Nevosad


E-mail: nevosad.milan@gmail.com

CAPRO TEAM SHOW 2015

22.01.2015 12:13

Zdravím Vás všechny :-)

Jak jsem Vás již informoval konala se úžasná akce s názvem 

CAPRO TEAM SHOW X.2015. Bylo to úžasné!!!

Také touto cestou bych chtěl všem poděkovat za sobotní dopoledne a odpoledne, nabité lekcemi, úžasnou atmosférou, pozitivní energií a všeho dalšího :-) I když jsem byl hlasově indisponován, nic to nezměnilo na tom, jak jsem si to neuvěřitelně užil :-D A pevně věřím, že jste si to užili taky jako já ;-) 

Těším na další akce a víkendy s CK CAPRO a s Vámi :-)

Více o akci naleznete zde: www.dovolena-cviceni.cz/galerie/capro-team-show-x-ze-17-1-2015.html , www.aerobic.cz/clanky-ctenaru/capro-show-2015-melo-hvezdne-obsazeni-s-mnoha-tresinkami-na-dortu/ nebo na michaelastranska.blog.idnes.cz/c/444408/Fenomenalni-protancena-sobota-aneb-Capro-Team-Show-2015.html ;-)

 

Níže přidávám malou ochutnávku fotek ;-)

  • Váš Milan.
 
TEAM CK CAPRO 
 
GREEN WAYS
 
Výživové poradenství
 
Hlavní sál
 
 
...I já se zapojil... ;-)
 
 
Má hodina s Luckou Adamcovou :-)
...bylo nás opravdu hodně ;-)